Klantenservice

HOE TE BESTELLEN

Bestellen kan bij Fashionistas gemakkelijk en snel.

U beslist hoe uw winkelwagen gevuld is en uw bestelling zal niet worden afgerond totdat uw zelf hebt aangegeven dat u klaar bent met winkelen en wilt bestellen.

- In de categorieën hierboven vindt u de producten. Vervolgens kiest u de producten die u in uw winkelwagen wilt plaatsen;

- Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan "Afrekenen". U kunt direct afrekenen of een account aanmaken om te profiteren van speciale klantenacties en kortingen;

- Geef nu uw naam en adresgegevens op. Kies een betaalmethode en klik nadat u akkoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden op "Verder";

 - Controleer uw bestelling en adresgegevens. Klik op "Bestellen met betaalverplichting" (om te betalen via iDEAL ) en uw bestelling is geplaatst.


Contact

• Bel ons op 0299769139

• Stuur ons een e-mail

• Bezoek ons winkel in Purmerend

Meer over contact


VERZENDKOSTEN

• Gratis bezorging binnen Purmerend

• Gratis verzending vanaf € 40,-

• Vaste verzendkosten van € 4,95

• Verzendkosten zijn inclusief BTW

Meer over Verzending & Levering


BETAALMOGELIJKHEDEN

Fashionistas kent 5 mogelijkheden voor het afrekenen van uw bestelling. Als u internetbankieren hebt via de ING, ABN AMRO, Rabobank, SNS Regiobank, SNS Bank, Friesland Bank, Fortis Bank of ASN Bank, is betalen met iDeal de makkelijkste en snelste betalingsmethode voor u. Uiteraard kunt u ook uw bestelling afrekenen in ons filiaal te Purmerend. Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden aan:

• Ideal – Eenvoudig online betalen via Ideal
• Contant betalen – U besteld de producten online en rekent af bij ons filiaal te Purmerend.
• Vooruitbetalen – betaal met een overboeking
• Credit card – betalen met uw credit card
• MisterCash – Klanten vanuit Belgie kunnen eenvoudig betalen via MisterCash

Meer over betalingen


WAT TE DOEN BIJ ANNULEREN OF RETOURNEREN

Wij willen graag dat u tevreden bent met uw aankopen van Fashionistas Style. 

• 14 dagen om te bepalen of u tevreden bent met het artikel.
• Eenvoudig retourneren met de retourbformulier
• Online aankopen kunnen ook worden geruild of geretourneerd in onze winkel.

Meer over Ruilen & Retourneren


MIJN ACCOUNT

• U kunt uw bestelling volgen door in te loggen, onder “Mijn Bestellingen”.
• U kunt uw vorige bestelling terug zien door een account aan te maken.
• U kunt uw persoonlijke gegevens en betaalopties wijzigen door in te loggen op “Mijn ACCOUNT”.

Inloggen op MIJN ACCOUNT of maak een nieuw Account aan.


KLACHTPROCEDURE

Hebt u een klacht over één van onze producten dan kunt u een email sturen naar fashionistas@upcmail.nl. Vermeld u daarin uw persoonsgegevens, datum bestelling en uw bestelnummer en de aard van uw klacht. U kunt binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.